Dvojica velikih hrvatskih kreativaca – Davor Bruketa i Damir Ciglar odavno su priznati u regiji i svijetu, ponajviše zbog nagrada koje su njihove agencije na svjetskoj sceni do sada osvajale. No, novi korak prema izvrsnosti hrvatske oglašavačke industrije je svakako čast koja je pripala Bruketi i Ciglaru – žiriranje na cijenjenom Cannes Lionsu, koji će se održati od 19.-23. lipnja.
Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) pridružit će se žiriju kategorije Industry Craft Lions, dok će Damir Ciglar (Imago Ogilvy) žirirati u sklopu kategorije Film Craft Lions. Ova dva ugledna kreativca, nakon stroge kanske selekcije, pridružit će se globalnom žiriju koji će se sastojati od ukupno 197 vodećih stručnjaka s čak 58 tržišta, a odabirat će projekte koji će se naći u užem izboru natjecanja. To je veliki iskorak u odnosu na prošlu godinu, kada je Hrvatska imala samo jednu predstavnicu, cijenjenu stručnjakinju Jelenu Fiškuš iz Studija Sonde.
-Broj članova žirija iz neke zemlje jasno reflektira njezinu poziciju na globalnoj mapi. Ovo je rezultat dugogodišnjeg rada cijele naše industrije – ovim je povodom izjavio Davor Bruketa.
-Ovo nije samo osobno priznanje za Davora i mene već i međunarodno priznanje za našu industriju, kao i kontinuitet kvalitete rada HURA-e – dodao je Damir Ciglar.
Simon Cook (CEO, LIONS), poručio je:
-Prvi krug ocjenjivanja, koji utvrđuje uži izbor za nagrade Cannes Lions, ključan je. Okupili smo vrhunsku postavu izuzetnih talenata i stručnjaka iz cijelog svijeta koji unose mnogo predanosti i stručnosti u važan zadatak koji obavljamo. Želio bih izraziti svoju zahvalnost za njihov naporan rad u probiru projekata koji će biti izdvojeni i nagrađeni na festivalu ove godine.