Iako nisu za svakoga niti za svačiji džep, niche parfemi su postali trend. O jednom od prvih hrvatskih brendova niche parfema smo već pisali. No, koji su najpoznatiji svjetski brendovi? I što je to uopće niche parfem?
Niche parfem je alternativa masovnoj proizvodnji parfema. Ograničen je klijentelom pa tako i rasponom prodaje. Cilj niche kuća nije prodati što je više moguće. I ono što je najvažnije, riječ je o jedinstvenom mirisu, drugačije proizvodnje od dizajnerskih, komercijalnih parfema. Ponekad je miris apstraktan, za većinu potpuno ne nosiv.
Potreba za takvim mirisima javila se 1976. kada je osnovana prva niche parfemska tvrtka L’Artisan Parfumeur u Parizu. Niche parfemi su tada bili ekskluzivno rezervirani za elitu, kremu društva ili pasionirane ljubitelje mirisa. Međutim, stvari su se u 21. stoljeću počele mijenjati. Niche parfemi postali su pristupačniji, ali i dalje daleko od masovne prodaje.
U Hrvatskoj je nekoliko trgovina u kojima se mogu naći najpopularniji brendovi kao što su:
- Bond No. 9.
- Creed
- Tiziana Terenzi
- Xerjoff
- Casamorati
- Acqua di Parma
Sve ove brendove možete naći i u Belodore trgovini, najvećoj regionalnoj parfumeriji s niche parfemima, a u Arena centru se otvara još jedna. Niche parfemi, dakle, ulaze u mainstream.