Jeste li se ikada pitali zašto se manekenke nikada ne smiju? Zašto na modnim pistama ili na fotografijama web shopova brendova visoke mode izgledaju tako nepristupačno, ljuto i rezervirano? E na to pitanje, svih pitanja donosimo odgovor. I nije jednoznačan.

1. MARKETINŠKA STRATEGIJA

Cijela priča počiva na marketinškoj strategiji. Nasmijane manekenke smanjuju kvalitetu proizvoda za 3 posto. Naime, potencijalni kupci bi mogli steći dojam da su na istoj razini s nasmješenom manekenkom. Postiže se efekt djevojke iz susjedstva, a to u visokoj modi nikako nije poželjno. Njihov ozbiljan izraz lica čini ih nedodirljivima te na taj način utječu na širenje tržišta, a na kupce ostavljaju dojam profinjenosti i stvaraju osjećaj potrebe za preskupim, ali fenomenalnim komadom odjeće na bezizražajnoj manekenki.

Bezizražajan izraz lica na manekenki je dio marketinške strategije. Foto: Pexels
Bezizražajan izraz lica na manekenki je dio marketinške strategije. Foto: Pexels

2. ELEGANCIJA I SNAŽAN KARAKTER

Izraz lica bez ekspresije je poznat još iz 19. stoljeća, a opisuje samouvjerenu osobu iz visokog staleža koja nema mane.

3. FOKUS JE NA PROIZVODIMA

Da, zahtjevi modne industrije su izuetno visoki, ponekad i moralno upitni. No, manekenka na modnoj pisti ne smije skretati previše pozornosti na sebe. Fokus gledatelja i pratitelja modne revije mora biti gotovo isključivo na odjeći.

4. I OSMIJEH ZA KRAJ

Tek na samom kraju modne revije, kada na pistu iziđe dizajerica ili dizajner, tek tada im je dopušteno nasmijati se. Ali samo diskretno i nakratko.