ADrive nova platforma donosi promjene u oglašavanju kako za primatelje poruka, tako i za samog oglašivača. Riječ je o interaktivnom načinu slanja marketinških poruka putem taxi vozila.

Marko Sever, idejni začetnik projekta, zajedno sa svojom partnericom Sandrom Kvakan, marketinškom stručnjakinjom, stoji iza ove ideje.

– Željeli smo stvoriti sustav koji omogućuje praćenje marketinških poruka u realnom vremenu i prilagođavanje poruka svakom pojedinom primatelju, čineći ih personaliziranima i interaktivnima – objašnjava Marko Sever.

ADrive mijenja pravila igre u svijetu oglašavanja. U uvijek dinamičnom svijetu oglašavanja, svaka inovacija koja pruža novo iskustvo potrošačima i oglašivačima zaslužuje posebnu pozornost. “nama je cilj unaprijediti oglašavanje te ga prilagoditi krajnjem primatelju”, napominju Marko i Sandra.

U ADriveu leži ideja da svaka taxi vožnja može biti prilika za učinkovito oglašavanje. “Svaki dan, tisuće ljudi koriste taxi usluge, a vozači, koji su primarni korisnici našeg sustava, provode prosječno 8 sati dnevno za upravljačem. Zagrebačka gradska vožnja taxijem traje u prosjeku 14-15 minuta. To vrijeme je nevjerojatna prilika za povezivanje oglašivača s njihovom ciljanom publikom”, objašnjava Marko Sever.

Jedna od ključnih značajki ADrivea je gratis Wi-Fi dostupan putnicima tijekom vožnje. “Osim toga, 10-inčni video zasloni na tabletima u vozilima su ‘mute’, što znači da se reklame moraju titlati ili kreativa mora biti potpuno prilagođena”, dodaje Sandra Kvakan.

Planovi za budućnost ADrivea su ambiciozni. Najprije su zaživjeli u Zagrebu, a potom je u planu širenje na turistička odredišta poput Dubrovnika, Splita, Zadra i drugih, prioritetna strategija.

– To će nas pozicionirati kao bitnog igrača u turističkoj sezoni – ističe Sever.

Na početku, ADrive planira surađivati s maksimalno 20 oglašivača mjesečno što ga čini premium kanalom a trenutni partneri su taxi službe, Cammeo, Uber& Bolt. Tableti u vozilima su HT-ovi, a druga faza plana uključuje geo-targetiranje. Oglašavanje putem ADrivea nudi niz prednosti. “Pozornost kupaca je ključna u današnjem svijetu gdje je konkurencija za njihovu pažnju izrazito visoka. Taxi vožnja pruža jedinstvenu priliku za duže vrijeme izloženosti vašoj reklami, uz transparentnu metriku”, ističe Sever. “Također, geo-targetiranje omogućuje precizno tragetiranje publike, a vidljivost vaših oglasa osigurana je kroz našu buduću mrežu od 300 taxi vozila u Zagrebu”, dodaje Kvakan.

Za kraj, možda ste i sami već doživjeli ADrive iskustvo i imati priliku sjesti u taxi vozilo opremljeno tabletom i doživjeti budućnost oglašavanja – završava Sever.

ADrive je definitivno pokretač promjena u svijetu oglašavanja, spajajući inovativne tehnologije s tradicionalnom industrijskom granom. Svojom sposobnošću da prilagodi i targetira oglase prema lokaciji i interesima putnika, ADrive postavlja novi standard u oglašavanju. Više informacija potražite na www.adrive.hr.