Baby Lasagna senzacija samo je još jedna potvrda da je spoj autentičnosti i originalnosti najbolji put do uspjeha. Jer, koliko god je zbog interneta i društvenih mreža danas lakše doći do publike, utoliko se povećala i konkurencija i svakome tko želi uspjeti i istaknuti se nije dovoljan ni novac, a ponekad ni talent. Ono što će svaku mladu osobu staviti na mapu prepoznatljivosti i izdvojiti u moru ljudi koji rade nešto slično jest – autentičnost!
Tako nam je na LifeBuzzu u moru influensera ili digitalnih kreatora, kako je to u posljednje vrijeme moderno reći, pozornost privukla Meri Goldašić. Šansa da ju već pratite na jednoj od društvenih mreža je velika, jer Meri na Tik Toku ima više od 170 tisuća pratitelja, a na Instagramu gotovo 70 tisuća. Meri ste mogli gledati i na Masterchefu, gdje je privukla pažnju šire publike. Ukratko, njezin sadržaj na društvenim mrežama prikazuje život mlade supruge i majke sa svim pozitivnim i negativnim stranama bez filtera. Možda je bolje reći bez cenzure, jer kontekst filtera bi nas mogao odvesti na pogrešan trag, onaj vizualni.
– Živjela sam u tri države – Hrvatskoj, Švedskoj i Danskoj – u ne znam koliko gradova, iza sebe imam rastavu, u drugom sam braku, imam dvoje djece, a prvo sam rodila u 22. godini. Rano sam se osamostalila i otišla iz obiteljskog doma. Imam životnog iskustva kao da mi je 50 godina, a ne 31. Zbog svega toga meni se jednostavno ne da fejkati. Ne cenzuriram ništa i nije me sram reći kako stvari stoje, jer znam da se sve to o čemu pričam svima događa, samo što sam ja jedna od rijetkih koja otvoreno priča o muško-ženskim odnosima, izazovima u braku, općenito svakodnevici. Zbog života kakvog sam do sada imala, sve okrećem na humor i znam da su tu tisuće žena koje su doživjele isto. I kada vide neku moju objavu znaju da nisu same. – kaže na Meri.
Put stvaranja digitalnog sadržaja koji se temelji na autentičnosti bez podilaženja pratiteljima je sporiji i teži. Ali se u konačnici isplati.
– Meni je trebalo malo duže da me klijenti zapaze i angažiraju, jer ja povremeno i opsujem. Rekla bih da je zbog svega što sam gore opisala moja autentičnost još više sirova, zbog čega pretpostavljam da su klijenti prvo bili suzdržani. No, čini se da su prepoznali da to što radim ima svrhu. Zato i danas kada dobijem brief od klijenta u kojem trebam nešto cenzurirati ili odglumiti, a kosi se s onim što mislim ili osjećam, takvu kampanju ili suradnju odbijam.
Meri je diplomirala marketing i komunikacije. Međutim, ljubav ju je odvela u Dansku gdje je radila kao poslovođa jednog restorana. Nakon rastave ponovno se zaljubila i udala za Juru. Jedno vrijeme su živjeli u Švedskoj, no ubrzo su se vratili u Hrvatsku. I tu je Meri započela svoju influensersku priču. Iako joj se sadržaj temelji na pričama iz vlastitog života, Meri beskompromisno štiti svoju dvojicu sinova.
– Ne prikazujem ih, jer polazim od toga da među tisućama ljudi koji vide moj sadržaj, naći će se sigurno jedan koji nema dobre namjere. Osim toga, mislim da zaslužuju izbor i privatnost, pa neka sami odluče žele li se izlagati javnosti kada odrastu. Ja taj izbor ne želim napraviti sada u njihovo ime. – kazala je Meri, koja je svoju digitalnu priču upravo nedavno proširila. Naime, počela je snimati svoj podcast “that’s what she said”, a u prvoj je epizodi razgovarala s psihologom dr. Alijem Fenwickom, Instagram i TikTok senzacijom (a možete ga pronaći pod pseudonimom modern.day.psychologist).
– Iz naklade Znanje su me nazvali bi li kao influenserica s njim snimila nekoliko reelsa, jer je dolazio promovirati svoju knjigu “Crvene zastavice, zelene zastavice”. Prvo sam pristala, ali sam se onda sjetila da bi mi baš on bio genijalan prvi gost za podcast o kojem već dugo razmišljam. I tako sam ih povratno nazvala i predložila im gostovanje u podcastu, oni su se složili s idejom, na brzinu sam sve organizirala i jako sam zadovoljna s onim što smo snimili. – rekla je Meri, objasnivši potom zašto se odlučila za snimanje podcasta.
– Imam razne interese, svašta me zanima. Nisam htjela da se cijela moja online priča temelji samo na meni i da se sve vrti samo oko mene. – za kraj nam je rekla Meri. Druga epizoda podcasta je već vani, gost je influenser Marko Vuletić.