U jedinstvenom ambijentu “A Most Unusual Garden” u Zagrebu, sinoć je službeno predstavljen Cannella, novi hrvatski liker od jabuke i cimeta. Nakon dvije godine razvoja proizvoda i godinu dana intenzivnog rada na ambalaži i plasmanu, ovaj inovativan liker spreman je osvojiti domaće i međunarodno tržište.
Poznati komičar, prije tri godine ušao je u partnerstvo s riječkim poduzetnicima iz Rakhia Bara Rijeka – Diegom Dekanićem, Matijom Blaževićem, Matejem Raguzinom i Ivorom Brunjakom. Zajedno su razvili savršenu recepturu koja je tijekom testiranja pod drugim imenom osvojila srca potrošača.
– Cannella je rezultat našeg truda, strasti i zajedničke vizije. Željeli smo stvoriti nešto novo na hrvatskom tržištu, nešto što će ljude ostaviti bez daha – izjavio je Ivan Šarić.
Liker je 100% hrvatski proizvod, proizveden u Matuljima pored Rijeke, s jabukama koje dolaze od hrvatskih OPG-ova.
– Važno nam je podržati lokalne proizvođače i ponuditi proizvod koji je u potpunosti domaći – dodao je Diego Dekanić.
U posljednjih godinu dana, Cannella je ulistana u preko 100 ugostiteljskih objekata diljem Hrvatske i Slovenije, supermarkete, hotelske lance, uključujući vrhunske restorane i one s Michelinovom zvjezdicom. Ugostitelji su bili oduševljeni jedinstvenim okusom i spremni odmah uvrstiti proizvod u svoju ponudu.
– Cannella nije piće za posebne prilike; ona je piće za druženje. Vjerujemo da je život kratak i da je svaka prilika posebna. Želimo da ljudi uživaju u svakom trenutku – istaknuo je Matej Raguzin.
Tvrtka je pozvana sudjelovati na najvećem svjetskom sajmu pića, BCB Berlin, gdje će sredinom listopada predstaviti svoj proizvod međunarodnoj publici.
– Radili smo naporno i u tajnosti kako bismo osigurali da je Cannella dostupna svima u trenutku službenog predstavljanja. Sada kada je taj dan napokon stigao, uzbuđeni smo podijeliti naš proizvod sa svijetom – rekao je Ivor Brunjak.
Cannella je liker zlatne boje s mirisom domaće štrudle od jabuke koji vraća u djetinjstvo. Profinjen, lagan i ugodan, osvaja sva osjetila i donosi toplinu poznatih okusa u svakom gutljaju.
– Željeli smo stvoriti piće koje će ljude podsjećati na najljepše trenutke iz djetinjstva, nešto što je više od samog okusa – iskustvo koje dijelimo s prijateljima i obitelji – izjavio je Ivan Šarić.
Sinoćnjem predstavljanju prisustvovali su mnogi poznati medijski djelatnici, influenceri, prijatelji i partneri. Njihove reakcije bile su iznad svih očekivanja, što timu daje dodatnu motivaciju i snagu za budućnost.