Tisuće zaposlenika iz 400 različitih tvrtki okupilo se u četvrtak 12.9. na B2Run druženju na Jarunu, unatoč kiši. Kilometri koje su sudionici prešli samo su dio ove priče, a pravi fokus je, kao i uvijek – na zajedništvu, jačanju organizacijske kulture i osjećaju pripadnosti. Za razliku od sportskih manifestacija, B2Run stavlja naglasak na ono što dolazi nakon posla – trenutke koje dijelimo s kolegama, stvaranje veza van ureda i poticanje osjećaja pripadnosti kojem, kao socijalna bića, svi težimo.
Zajednički koraci prema boljoj organizacijskoj kulturi
S obzirom na broj prijava, B2Run je u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu zabilježio gotovo rekordan broj od samog osnutka – sudjelovalo je preko 9.000 poslovnjaka. Od toga 48 % kolegica i 52 % kolega. Tvrtke prepoznaju vrijednost ovakvih druženja jer ona ne samo da jačaju odnose unutar tima, već pružaju priliku za bolje razumijevanje i suradnju. Kroz ležernu i opuštenu atmosferu, B2Run omogućuje zaposlenicima da se povežu na dubljoj razini, što u konačnici jača organizacijsku kulturu i doprinosi dugoročnom uspjehu kompanije.
Ana Barčot, voditeljica odnosa s javnošću B2Run-a, ističe kako se pripreme za događaj kreću mjesecima prije same utrke:
– Timovi se pripremaju kroz zajedničke treninge, kreativne sesije za osmišljavanje slogana i mnoge druge aktivnosti koje potiču povezanost. To pomaže u stvaranju uzbuđenja, ali i jača međusobno povjerenje među članovima tima. Tijekom eventa, naglasak je na zajedničkom slavlju i povezivanju, a trčanje i druge aktivnosti su samo dio iskustva. Ključna vrijednost B2Run-a je stvaranje osjećaja pripadnosti koji nadmašuje uobičajene radne odnose – zaključuje Barčot.
A tko je druženje s kolegama odnosno kolegicama nastavio s medaljom oko vrata ili plaketom u ruci ?
Mjerili su se pojedinačni rezultati trkača kao i najbolje vrijeme u ekipnoj kategoriji, a prvi je kroz cilj prošao Dino Vidmar iz tvrtke AITAC d.o.o. dok je u ženskoj konkurenciji to bila Mirjana Šimek Bilić iz tvrtke Plavi tim d.o.o.
Najbrža velika tvrtka bila je Centar za vozila Hrvatske, dok su svoja mjesta na postolju zauzeli i AITAC d.o.o. kao najbrža srednja tvrtka i Integracija od-do d.o.o. kao najbrža mala tvrtka. U ženskoj ekipnoj kategoriji također su se dodjeljivale plakete za prva tri mjesta u malim, srednjim i velikim tvrtkama, a prva mjesta su izborili HPB Sport kao mala tvrtka, Plavi tim d.o.o. kao srednja te kao velika Atlantic Grupa d.d.
Kao dio posebne kategorije su se dijelile i nagrade za najkreativniji i najfit tim. Najkreativnije osmišljene timske majice imali su u Zubak grupa s natpisom ,,Brzi i žestoki’’, dok je tim s najviše trkača u ekipi u odnosu na ukupan broj zaposlenih bio Adcubum d.o.o. – čak 51 trkač u tvrtci sa 113 zaposlenih što je impresivnih 45 %.
Planovi za 2025. godinu već su u punom jeku
Dijana i Viktor Vetturelli, idejni začetnici B2Run druženja 2015. godine su povodom 10. godišnjice postojanja kompanije razmišljali na koji ju način obilježiti a da bude alternativa klasičnom partijanju te što mogu ponuditi poslovnoj zajednici, a da bude vezano uz područje njihovog djelovanja.
– VETTURELLI je aktivan upravo u B2B sektoru pa se rodila ideja o aktivnom afterwork druženju u vidu B2B RUN-a. Tri godine kasnije, postali smo dio svjetske serije poslovnih utrka B2Run i do danas u četiri hrvatska grada okupljamo skoro 10.000 zaposlenika godišnje. Kada se malo odmaknem i B2Run promatram iz udaljenosti, zaključila bih kako je to ujedno i najveća marketinška platforma u Hrvatskoj. Ne postoji niti jedno mjesto na kojem ćete vidjeti skoro 600 brendova na majicama tisuća i tisuća ljudi. Vjerujemo da smo u svim gradovima zaposlenicima pružili nezaboravno popodne o kojem će pričati do nove sezone 2025. kada ćemo obilježiti desetu obljetnicu pokretanja događaja u zagrebačkom Maksimiru – naglašava Dijana Vetturelli.
B2Run sudionici, hvala vam! U ovoj ste sezoni zajedno prešli gotovo 50.000 kilometara! Vidimo se iduće godine u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu i to, vjerujemo, u rekordno velikome broju!