Ponekad je za dobar i revlucionarni proizvod dovoljno skinuti silne slojeve modernog vremena i vratiti se na sam početak. Tako je nastala i prirodna kozmetika MyCléa iza koje stoji Sanja Bošnjak Vukšić. Naime, tajna ovih proizvoda jest u tome što se temelje na magarećem mlijeku.

– Svi smo negdje čuli priču o Kleopatri koja se obožavala kupati u magarećem mlijeku, a zahvaljujući tome njena koža uvijek je bila njegovana. Inspirirani tim drevnim tajnama, odlučili smo stvoriti nešto posebno – MyCléa proizvode. Naša ideja bila je spojiti tradicionalnu ljepotu s modernom njegom kože, pružajući tako proizvode koje svakodnevno svatko od nas koristi, a opet su nesvakidašnji baš. MyCléa je pravi spoj jedinstvene harmonije između povijesne ljepote i suvremene njege kože. – za početak nam je rekla Sanja, koja se na samom početku suočavala s mnogobronim izazovima.

– U početku je predstavljalo izazov ostvariti sve moje zamisli, pogotovo s obzirom na manju dostupnost magarećeg mlijeka u kozmetičkoj industriji kod nas. No, s vremenom se situacija poboljšala, olakšavajući mi pronalazak novih ideja za inovativne proizvode. Okupila sam iznimno posvećen tim, od onih koji sudjeluju u proizvodnji do onih koji zajedno sa mnom grade prepoznatljiv i kvalitetan brend iz dana u dan. Jako sam sretna i zadovoljna postignućima.

Zašto magareće mlijeko? Koje blagodati ono ima za kožu?

– Magareće mlijeko je odabrano s razlogom, jer njegovi proteini privlače i zadržavaju vodu, što čini naše proizvode izuzetno hidratantnim. A uz to, magareće mlijeko ima i protuupalno djelovanje pa MyCléa proizvode mogu koristiti i oni s osjetljivom kožom. Trenutno u svom asortimanu imamo dnevnu i noćnu kremu za lice, piling za lice i vrat, micelarnu vodu, kremu za tuširanje, mlijeko za tijelo te hranjivu kremu za ruke. Svi proizvodi u sebi sadrže, uz magareće mlijeko, i brojne druge prirodne i hranjive sastojke koji neće isušiti kožu lica i tijela te će je ostaviti njegovanom i nahranjenom. Na primjer, MyCléa piling za lice i vrat, koji je moj favorit, sadrži još i sitna zrnca koštice marelice koja čiste pore te uklanjaju višak sebuma i odumrle stanice.

Na koji način ste sada uključeni u razvoj vašeg brenda?

S potpunim angažmanom sudjelujem u razvoju MyCléa brenda. Sve ideje za nove proizvode proizlaze iz moje kreativnosti, uživam u istraživanju tržišta i praćenju trenutnih trendova, uočavanju onoga što je popularno u inozemstvu, a kod nas još nije dostupno. Stvarno uživam u ovom procesu. Zaista sam sretna kad vidim kako MyCléa raste iz dana u dan i ponosna kada vidim kako sve više ljudi prepoznaje kvalitetu naših proizvoda.

Upravo je ovaj mjesec izašao novi proizvod, piling za vlasište s magarećim mlijekom na koji sam jako ponosna, jer nemamo priliku u našim drogerijama kupiti nešto takvo. U njega je uloženo puno truda i ljubavi, kao i u svaki naš proizvod. Za nove proizvode ne bih htjela ništa puno otkrivati, ali ću samo reći da imamo puno toga u planu i da ćemo sljedeće godine širiti svoj asortiman.

Gdje se vaši proizvodi mogu kupiti i kome su namijenjeni?

MyCléa proizvodi mogu se kupiti na našem webshopu te u dm i Bipa poslovnicama. I ono što želim naglasiti jest da smo s MyCléa proizvodima uspjeli luksuzan proizvod učiniti cjenovno dostupnim većini naših građana. A namijenjeni su baš svima, jer u sebi ne sadrže nikakve sastojke koji će kožu isušiti ili je iziritirati. Proizvodi za lice, kao i proizvodi za tijelo, prvenstveno hrane, hidratiziraju i umiruju kožu, potičući njezinu regeneraciju.

Pomažu li i vaša djeca, osobito najstarija kći, oko recenziranja krema, pilinga i ostalog?

Starija kći nesebično pomaže jer su drugo dvoje još mali. Sudjeluje u procesu pakiranja i slanja paketa koliko god joj to obveze na faksu dopuštaju. Njezina podrška ima poseban značaj za mene. Oduševljena je isprobavanjem novih proizvoda i rado s nama dijeli svoje komentare. Njezino mišljenje izuzetno cijenim, s obzirom na to da sam joj prenijela svoju ljubav prema kozmetici, te njeno mišljenje smatram vrlo relevantnim.