Sitno se broji do finala Eurosonga, a hrvatski predstavnici Let 3 sa svojom Mamom ŠČ uspjeli su skrenuti pozornost cijele Europe na sebe i svoju pjesmu, pa slobodno možemo reći da je projekt Mama ŠČ izvan granice Lijepe naše uspio, bez obzira na konačni plasman.

No, u ovim našim lokalnim okvirima Mama ŠČ je otišla mnogo dalje od pobjedničke pjesme na Dori, ona je stigla do ukrasnih jastuka, torbica, pekarskih proizvoda, beauty tretmana, traktora s naljepnicama – drugim riječima uvukla se u sve sfere društva i postala dio pop kulture.

Samo na društvenim mrežama pod hashtagom #mamašč našli smo čudesnu kolekciju kreativnih riješenja navijačkog ili marketinškog karaktera. Prezabavni su!

Instagram/woolee_hr
Instagram/ad_ri_ri
Instagram/caffemonte
Instagram/vedrawna
Instagram/kudasvuda.hr
Instagarm/croatiacrusher1
Instagram/cukerlab
Instagram/martinas_cake_world
Instagram/kobra.gym
Instagram/nugabesthrvatska
Instagram/pokloni_alegria
Instagram/redi.crafts
Instagram/pots_and_spots
Instagram/jakopic_webshop
Instagram/adri.ana.ri