Na hrvatskom tržištu pojavila se jedinstvena mobilna aplikacija FiZone u kojoj će uživati svi ljubitelji fitnessa, sporta i rekreacije, ali i oni koji će to tek postati. Njezini autori iz splitskih tvrtki Native Development i New Legacy na njoj su radili više od dvije godine i potpuno je hrvatski brend.
Aplikacija je besplatna i prva je ovakvog tipa na europskom tršištu. U njoj ćete moći pronaći mnoštvo toga: od nutricionističkih savjeta do raznih korisnih vježbi koje će vam pomoći da ostanete fit, a možete pronaći i osobnog trenera. Aplikacija je namijenjena i onima koji se bore s viškom kilograma jer je jedan od naglasaka stavljen i na probleme pretilosti. Jednim ćete klikom moći vidjeti i gdje se u vašoj blizini nalaze najbliže teretane, treneri, trgovine sportskom opremom i zdravom prehranom…

Ono po čemu se FiZone ističe je i to što funkcionira poput društvene mreže, primjerice Instagrama, pa su je neki korisnici već prozvali Fitness Instagramom. Naime, jednom kad se registrirate i napravite svoj profil, možete na njemu objavljivati fotografije i povezati se s ostalim korisnicima te s njima dijeliti savjete oko vježbi, prehrane i slično.
Cilj aplikacije je stvoriti zdravu zajednicu, poboljšati socijalizaciju i u konačnici povezati ovu industriju sa zdravstvenim i srodnim granama.  

Foto: FiZone

– Naša misija u FiZone-u je pojednostaviti vašu pretragu svega što je vezano za fitness i sport. Bilo da tražite najnovije trendove vježbanja, trenera, savjete o prehrani, najbliže fitness centre ili turistički posjećujete neku zemlju i želite znat kakve su vam rekreacijske aktivnosti u blizini, a možda samo želite bilježiti svoj napredak. FiZone je upravo ono što vam je za to potrebno – ističu kreatori aplikacije.
– Pomno smo izradili korisničko sučelje kako bismo osigurali da pronađete ono što trebate bez ikakvih problema. Cilj ovog projekta je zdravlje, podrška, druženje i aktivnost. Želimo njegovati kulturu u kojoj fizičko i mentalno zdravlje idu jedno s drugim, stoga smo razvili sustav podrške unutar ove mreže, a ‘natjecanje’ među korisnicima je isključivo zdravog kontenta. Sve što nije vezano za ovaj način života kao i reklame koje ne zanimaju ovu skupinu uklanjamo – kažu u FiZ-onu.
A da su uboli u ‘sridu’ s ovom jedinstvenom aplikacijom na našem tržištu pokazuje i to što je FiZone u svega nekoliko dana od lansiranja, na svoje mobitele već downloadalo nekoliko tisuća korisnika.