S dvodnevnim programom prepunim iznenađenja i inspirativnih priča s pozornice velike dvorane Kaptol Boutique Cinema zatvoreno je treće izdanje WOLF (Women of Luminous Future) konferencije koja je učvrstila status konferencije koja se ne zaobilazi. Program konferencije podijeljen u dva dana bio je najjači do sad, što je pohvalila mnogobrojna publika privučena renomeom ovog projekta i mogućnošću aktivnog sudjelovanja u panelima te organiziranim druženjima s drugim poduzetnicima namijenjenih razmjeni ideja i projekata.
– Ni ove godine na WOLF konferenciji nije nedostajalo smijeha i suza, ali je opet najveći naglasak bio na konkretnim poduzetničkim pričama i savjetima. Nastupili su mladi poduzetnici koji svoje poslovanje vode tek koju godinu, bilo je vrhunskih menadžera čije projekte svi znamo, ali i poduzetničkih pothvata koji su tek u začetku i bore se. Svi oni su zajedno motivirali našu publiku, pomagali im svojim iskustvom i razmjenjivali kontakte. Bilo je fantastično i vidimo se svakako i sljedeće godine! – izjavila je Ana Rotim, organizatorica ovog projekta.
Konferenciju su otvorile panelom uz iskrene priče, Irena Weber, Ana Hanžeković Krznarić i Anita Letica. Statistika europske razine iz lipnja prošle godine pokazuje poražavajuće brojke – samo 6 posto žena u cijeloj Europskoj uniji je zaposleno na poziciji predsjednika uprave. Iz tog razloga, paneli i predavanja su pokušali istražili uzroke ove situacije i donijeti neke zaključke.
Irena Weber je istaknula zabrinutost za činjenicu koliko žena odustane tijekom svoje karijere. Usprkos tome što statistika pokazuje kako žene postižu izvanredne, čak i bolje rezultate od muškaraca tijekom studiranja, čini se da su žene manje sigurne u sebe od muškaraca kada se pojavi prilika.
Ana Hanžeković Krznarić je istaknula podatak da je u 2021. godini u našoj zemlji bilo više osoba pod imenom Ivan na poziciji predsjednika uprave nego žena. Ona je kao problem žena istaknula nedostatak samopouzdanja.
Na kraju, Weber se složila s tim i zaključila da žene trebaju manje sumnjati u sebe jer je ovo doba pametnih ljudi, znanja i kompetencija te da žene ne mogu izgubiti u ovakvom okruženju.
Publiku su dalje inspirirali brojni poznati muški i ženski govornici (ipak je ovo jedina ženska konferencija koja u jednakoj mjeri okuplja i muškarce). Nastupili su Monika Mikac, Vlado Šola, Ana Zovko, Vedrana Likan, Tana Zimmerman, Boris Blažević i brojni drugi. Neki iz korporacija, neki od njih javnosti poznati poduzetnici. Svi su bili vrlo konkretni i rado odgovarali na brojna pitanja publike.
No, ipak su mladi i manje poznati poduzetnici dobili najviše ovacija. Jedan od favorita publike bio je mladi Juraj Žlof koji je detaljnim koracima opisao put stvaranja svog brenda i poslovanja projekta Palačinke.hr. Na konferenciji su nastupile i publiku inspirirale i mlade poduzetnice koje su na različitim stupnjevima razvoja – poput Vanje Perić (Aymo), Simone Augustić (Arya Intimo) Nikoline Firm (Jou Jou), Josipa Maras (Studijo WallArt), Igrajna Vargek (Iggy), Nika Pinat (Ani Biome) i brojne druge.
Iako je bilo vrlo emotivnih trenutaka (poput gostovanja Tine Biloglav), može se reći da je konferencija bila oslobođena od floskula i praznih motivacijskih poruka.
Brojnim posjetiteljima ovo je bio prvi posjet konferenciji, a nekim govornicima ova forma zahtijeva izlazak iz njihove sigurne zone. Bilo je puno iznenađenja, pogotovo kada je na noge cijelu publiku podigla Ivana Namjesnik (Brand and Business Coach for Professional – Outonomi). No, to je bilo posve u skladu sa savjetima svih panelista i predavača koji su realno naglašavali važnost postavljanja u nove situacije i nošenja s izazovima u poduzetničkom pothvatu.
Bilo je priča o stvarnom riziku, ulaganju vlastitih sredstava, troškovima proizvodnje koji koče razvoj projekta, dizanju cijena od strane dobavljača, ali i teškom neuspjehu koji se nekima dogodio tijekom poslovanja. Stevica Kuharski je propale projekte prestao brojati nakon 10.
Publici je bilo zanimljivo uživo upoznati uspješne poduzetnike poput Ante Vrbana koji je od rođenja znao da će biti arhitekt, a neki su svoj poziv tek kasnije spoznali, poput Petre Kurtele.
Snježana Miliša iskreno je priznala publici kako je bila spremna raditi i besplatno, otići iz odlične tvrtke u kojoj je imala odličnu poziciju i plaću, samo da bi bila ondje gdje se sada nalazi – u tvrtki Bugatti Rimac. Mia Antunović (Moel) nije uopće bila plaćena za kampanju koju je snimila s Khloe Kardashian, ali ju je ta kampanja lansirala u marketinškom smislu u Hrvatskoj.
Iskrenosti i autentičnosti karakteristične za WOLF projekt, definitivno nije nimalo nedostajalo, stoga se publika zaista može veseliti sljedećem izdanju.