S dvodnevnim programom prepunim iznenađenja i inspirativnih priča s pozornice velike dvorane Kaptol Boutique Cinema zatvoreno je treće izdanje WOLF (Women of Luminous Future) konferencije koja je učvrstila status konferencije koja se ne zaobilazi. Program konferencije podijeljen u dva dana bio je najjači do sad, što je pohvalila mnogobrojna publika privučena renomeom ovog projekta i mogućnošću aktivnog sudjelovanja u panelima te organiziranim druženjima s drugim poduzetnicima namijenjenih razmjeni ideja i projekata.

– Ni ove godine na WOLF konferenciji nije nedostajalo smijeha i suza, ali je opet najveći naglasak bio na konkretnim poduzetničkim pričama i savjetima. Nastupili su mladi poduzetnici koji svoje poslovanje vode tek koju godinu, bilo je vrhunskih menadžera čije projekte svi znamo, ali i poduzetničkih pothvata koji su tek u začetku i bore se. Svi oni su zajedno motivirali našu publiku, pomagali im svojim iskustvom i razmjenjivali kontakte. Bilo je fantastično i vidimo se svakako i sljedeće godine! – izjavila je Ana Rotim, organizatorica ovog projekta.

Ana Rotim, organizatorica WOLF-a

Konferenciju su otvorile panelom uz iskrene priče, Irena Weber, Ana Hanžeković Krznarić i Anita Letica. Statistika europske razine iz lipnja prošle godine pokazuje poražavajuće brojke – samo 6 posto žena u cijeloj Europskoj uniji je zaposleno na poziciji predsjednika uprave. Iz tog razloga, paneli i predavanja su pokušali istražili uzroke ove situacije i donijeti neke zaključke. 

Irena Weber je istaknula zabrinutost za činjenicu koliko žena odustane tijekom svoje karijere. Usprkos tome što statistika pokazuje kako žene postižu izvanredne, čak i bolje rezultate od muškaraca tijekom studiranja, čini se da su žene manje sigurne u sebe od muškaraca kada se pojavi prilika.

Ana Hanžeković Krznarić je istaknula podatak da je u 2021. godini u našoj zemlji bilo više osoba pod imenom Ivan na poziciji predsjednika uprave nego žena. Ona je kao problem žena istaknula nedostatak samopouzdanja.

Na kraju, Weber se složila s tim i zaključila da žene trebaju manje sumnjati u sebe jer je ovo doba pametnih ljudi, znanja i kompetencija te da žene ne mogu izgubiti u ovakvom okruženju.

Ante Vrban
Vlado Šola

Publiku su dalje inspirirali brojni poznati muški i ženski govornici (ipak je ovo jedina ženska konferencija koja u jednakoj mjeri okuplja i muškarce). Nastupili su Monika Mikac, Vlado Šola, Ana Zovko, Vedrana Likan, Tana Zimmerman, Boris Blažević i brojni drugi. Neki iz korporacija, neki od njih javnosti poznati poduzetnici. Svi su bili vrlo konkretni i rado odgovarali na brojna pitanja publike. 

No, ipak su mladi i manje poznati poduzetnici dobili najviše ovacija. Jedan od favorita publike bio je mladi Juraj Žlof koji je detaljnim koracima opisao put stvaranja svog brenda i poslovanja projekta Palačinke.hr. Na konferenciji su nastupile i publiku inspirirale i mlade poduzetnice koje su na različitim stupnjevima razvoja – poput Vanje Perić (Aymo), Simone Augustić (Arya Intimo) Nikoline Firm (Jou Jou), Josipa Maras (Studijo WallArt), Igrajna Vargek (Iggy), Nika Pinat (Ani Biome) i brojne druge.

S Tinom Biloglav razgovarala je Antonija Mandić

Iako je bilo vrlo emotivnih trenutaka (poput gostovanja Tine Biloglav), može se reći da je konferencija bila oslobođena od floskula i praznih motivacijskih poruka. 

Brojnim posjetiteljima ovo je bio prvi posjet konferenciji, a nekim govornicima ova forma zahtijeva izlazak iz njihove sigurne zone. Bilo je puno iznenađenja, pogotovo kada je na noge cijelu publiku podigla Ivana Namjesnik (Brand and Business Coach for Professional – Outonomi). No, to je bilo posve u skladu sa savjetima svih panelista i predavača koji su realno naglašavali važnost postavljanja u nove situacije i nošenja s izazovima u poduzetničkom pothvatu. 

Bilo je priča o stvarnom riziku, ulaganju vlastitih sredstava, troškovima proizvodnje koji koče razvoj projekta, dizanju cijena od strane dobavljača, ali i teškom neuspjehu koji se nekima dogodio tijekom poslovanja. Stevica Kuharski je propale projekte prestao brojati nakon 10. 

S Petrom Kurtelom razgovarao je Frano Ridjan.

Publici je bilo zanimljivo uživo upoznati uspješne poduzetnike poput Ante Vrbana koji je od rođenja znao da će biti arhitekt, a neki su svoj poziv tek kasnije spoznali, poput Petre Kurtele.

Snježana Miliša iskreno je priznala publici kako je bila spremna raditi i besplatno, otići iz odlične tvrtke u kojoj je imala odličnu poziciju i plaću, samo da bi bila ondje gdje se sada nalazi – u tvrtki Bugatti Rimac. Mia Antunović (Moel) nije uopće bila plaćena za kampanju koju je snimila s Khloe Kardashian, ali ju je ta kampanja lansirala u marketinškom smislu u Hrvatskoj. 

Iskrenosti i autentičnosti karakteristične za WOLF projekt, definitivno nije nimalo nedostajalo, stoga se publika zaista može veseliti sljedećem izdanju.